LBM Customer Experience Tool

  • Délka realizace: 2 měsíce
  • Orientační cena: 70 000 Kč
  • Klient: Luxury Brand Management a. s.
  • Typ projektu: online aplikace
  • Spuštění: září 2015

Pro našeho stálého klienta společnost LBM jsme realizovali interní aplikaci, která je napojena na komplexní podnikový informační nástroj Navision. Aplikace slouží pro manažery na jednotlivých obchodech, aby si mohli při příchodu klienta v rychlosti na tabletu otevřít zákaznickou kartu.

V rámci zákaznické karty manažer vidí utracenou částku ve všech obchodech, které patří pod LBM, včetně podrobných informací o klientovi (barva vlasů, velikost bot, velikost košile, atd.). Zásadní je však sekce již uskutečněných nákupů, kde v rámci stručného přehledu manažer vidí, jaké produkty v ostatních obchodech klient nakoupil. Ke každému klientovi je možné dále přidat například poznámku obchodu nebo nahrát fotografii klienta pro snazší identifikaci.

Systém je vytvořen modulárně pro případnou rozšiřitelnost. Prioritou číslo jedna je pro nás bezpečnost, proto web běží na zabezpečené HTTPS verzi s SSL certifikátem a každé přihlášení uživatele je ověřováno skrze autorizační SMS kód.

V rámci projektu jsme realizovali

Řízení projektu

Wireframy

Grafický design

Programování

Hostování služby

Chci Orukami pro náš další projekt!

Zadat projekt

Chci Orukami pro náš další projekt!

Zadat projekt